Аз приличам на Анджелина Джоли

Крилата стана фразата на Симеон Дянков, че прилича на Брад Пит и нямаше как да не стане, защото си я биваше. Кой ли  би се досетил, че Симеон Дянков е българският Брад Пит?!

Гледах това издание на предаването на Росен Петров и лично чух и видях изражението на Дянков, докато се изказваше за Станишев и съсела и за себе си и Пит. Беше съвсем сериозен.  Тогава си помислих, че дори да се шегува, го прави умишлено сериозно, защото е разбрал, че точно този похват има ефект.

Убедила съм се от личен опит, че дори да си дебел, плешив и кривокрак, ако непрекъснато твърдиш, че имаш страхотен външен вид, постепенно започват да те възприемат не само като хубав, но като човек със страхотен външен вид. Срещала съм се с много хора, които твърдят точно обратното на това,  което представляват и постигат успех. Специално моят опит се състоеше в това, че веднъж в голяма компания ме попитаха, дали пуша и аз отговорих твърдо  „не“, след което си запалих две или три цигари и не само не реагираха, а дори в края на вечерта ме похвалиха, че не пуша. Така сама се убедих.

Казали са хората, че самочувствието е важно, но все по-важни се оказват репликите, които излизат от нас самите за нас самите. Саморекламата! Ако не се похвалим сами, кой ще го направи? Ако не се самоизтъкнем сами, кой?  Дянков върви по този път. Не е категорично ясно, дали си прави самореклама или антиреклама, но вече всички възприемат БАНаджиите като феодални старци, а него като… Е, разбира се, че не като Брад Пит, но почти като него – един вестник веднага публикува на първа страница негова снимка и снимка на актьора с въпроса за откриване на разликите…

Има едно правило в журналистиката, според което сравненията са подходящи, защото бързо се запомнят. Дянков го владее.  Не че е журналист и не че това му е работата – да се занимава със сравнения, но в крайна сметка го докарва точно като един жълт журналист или от онези, които искат да са в шоубизнеса. Първо, защото с изказвания и поведение човекът прави впечатление; второ, защото е на хората в устата и трето – защото от онзи ден вече прилича на Брад Пит.

А пък аз приличам на Анджелина Джоли! Устните ми са дори малко по-плътни. А косите ми… да не ви разправям…

P.S. Снимката  е оттук –

http://www.vanityfair.com/culture/features/2008/12/yearinphotos2_slideshow200812

2 thoughts on “Аз приличам на Анджелина Джоли

  1. На странната птица Дянков, нищо, че е като Брад пит скоро ще му резнат крилцата, нали?

Вашият коментар

