След излъчването на концерта на Слави в Стара Загора…

… се чудя, дали да не изтрия публикациите си  за телевизия в този блог…

Нещо поне минимално подобно на това да се е излъчвало скоро? Кога?

Сигурно съм емоционална сега, но просто не виждам кой друг може да направи нещо подобно – с такава искреност, раздаване и страст…

Липсваше ми само песента със Софи –

„Виждаш това, което искаш,

искаш това, което виждаш –

просто не е истина…“

И нека го плюе който иска за каквото иска – няма никакво значение.

2 thoughts on “След излъчването на концерта на Слави в Стара Загора…

  1. На мен ми дойде в повече това с конете, с джиповете, малко насила като че ли, иначе беше много яко, вярно си го бива човекът!!

    • Е, мисля, че всичко си беше на място, защото без малко грандомания, не се получават нещата. Аз не харесвам Миро. Не знам защо.

Вашият коментар

