Есе за Митко и Сутрешния блок на БТВ

Когато водеше „10-те най-“ на Митко му отиваше. Когато го включиха с Део при хлапетата – „Това го знае всяко хлапе“ – на мен лично ми се струваше малко скован. Когато го гледам  как води „Форт Боаяр“,  ми харесва. Ужасен водещ ми беше в танцувалното шоу. Толкова не си пасваха с Елена Петрова, че чак ме дразнеха. Сега успявам само по няколко минути да гледам сутрешния блок на бтв  и забелязах, че като двойка на външен вид Димитър Павлов и Ани Цолова си отиват, но като темперамент, като любезност дори, не са все още в един екип. Освен това Митко е притеснен, не му дават думата винаги, не знае да пита ли, да не пита ли… Чух онази сутрин, че Ани го сряза с репликата: „Ти като гражданин ли питаш?“  Искаше да каже, че въпроса не е зададен професионално, все едно идва от зрител, от човек, който няма опит в журналистиката… А на мен ми прозвуча, че все едно не се е ошлайфал, не се е научил как се питат държавните хора, онези от властта, които не обичат да ги питат всичко, особено пък да им задават въпроси, на които не искат да отговарят.

Ако аз бях на мястото на Митко, също щях да задавам такива въпроси. Като гражданин, като зрител.

Само че ако питаш така, утре няма да те има в ефир. И жалко за Митко. Скоро ще заприлича на всички други ошлайфани водещи. Ще знае какво да пита и какво – не.

Според мен на него му липсва добър режисьор. Да го отприщи, така да се каже, защото Митко непрекъснато се събира, обира и възпира. Ще ни бъде много по-полезен, по-приятен, по-истински с целия си потенциал и възможности. Поне така ми се струва.  Толкова ми липсват истинска водещи… Но то е, защото нямаме и истински тв режисьори.

А ето един цитат от интервю  с Димитър Павлов /http://karieri.rozali.com/interview/p9852.html/,  с който съм абсолютно съгласна:

“ Какви качества трябва да има един човек, който иска да се развива като теб?
Димитър Павлов: За да се занимаваш с телевизия у нас, трябва да си к****. Независимо дали мъжка или женска. Пазарът е много малък, абсолютно всички се познават и това предполага не дотам професионални отношения. Трябва да правиш много компромиси и аз все още не съм свикнал с това.“

Даааа….

4 thoughts on “Есе за Митко и Сутрешния блок на БТВ

  1. Н разбирам много ама Митко ми е лигав, само се шегува. няма да издържи дълго тука.

    • Диди, радвам се, че изказваш мненията си. Изглежда само ти имаш такова желание :))) Засега изглежда, че Митко не е особено подходящ за този сутершен блок. Но аз си мисля, че той просто не е подходящ да води в двойка. Трябва да е сам. Тогав ще се справи и тук, в сутрешния блок.

  2. Още ми липсва сутрешното му шоу по радиото.. Изглежда не търпи сценарий. Добре интерпретира новините по вестниците, а избира и по веселите – пречупени по шантаво, но тогав по радиото – преди детското с ДЕО. -ТОЧНО ЗАРАДИ НЕГО НАПУСНА РАДИОТО.. ЗАБРАВИХ КОЕ БЕШЕ, СЕГА НЯМА НИЩО ЗА СЛУШАНЕ ПО РАДИОТО – КОЕТО Е СУПЕР ЖАЛКО, ЧОВЕК САМО СИ ПУШИ И ПИЕ КАФЕТО, БЕЗ ДА СЕ СЪСРЕДОЧАВА В НЕЩО.

    • Да, съгласна съм. Няма добри предавания, а и за Митко в този сутрешен блок все повече отрицателни мнения чувам. Което е много жалко. Защото у нас не се мисли КОЙ ЗА КАКВО НАЙ-ДОБРЕ СТАВА И КЪДЕ Е НАЙ-СИЛЕН, а се пробва, пък ако стане – стане, ако не стане, на никого не му пука.

Вашият коментар

