Мисия Лондон

Гледах филма и много се смях. Нещо забавно в дъждовния съботен следобед. Почти английски ни се получи с този дъжд. Макар че американците с техните пуканки и високи чаши газирана кола в киносалона…

Комедията си заслужава и съм съгласна, че едва ли не за първи път български филм няма претенции да разкаже за всичките проблеми на света и човечеството.

Хареса ми самоиронията, заигравките с героизма и кралските патки,  дългите крака на Ани Пападополу, зелените очи на Вергов /досега не бях забелязала, че ги отваря толкова :)/, присъствието на невероятния за мен Малин Кръстев и разбира се на г-н Баничаров…

П.Р. Забравих да отбележа колко симпатичен и чаровен е Георги Стайков и колко хубаво е, че го виждаме отново!

 

2 thoughts on “Мисия Лондон

  1. Толкова весели коментари изчетох за този филм, че чак съм изненадана. Браво на българите, че се опитват да възродят нашето позамряло кино и да се надяваме, че ще поставят едно ново начало. Ей ще ме накарате да отида на кино, а бях решила да го чакам в нета🙂
    Поздрави🙂

  2. Доколкото знам вече го има в нета, но по-добре иди на кино, може би точно там са се родили коментарите…🙂 Усмивки и н атеб!

Вашият коментар

