Цитатчета от „Капитал“

Когато ми остане време, си чета разни неща от в. Капитал, предимно от Лайта, защото ми харесва.

http://www.capital.bg/

И ми хрумна да копирам и пействам тук някои цитатчета. Ето тези например-

„Затова съм супермускулест, лягам под колата при всяка възможност, не пропускам мачле и ако няма салата и ракия на масата, тежко й. Ха-ха.ха.“ – Руши Видинлиев за мъжествеността си със и по отношение на Таня Илиева.

„…защото е положителен, млад, владее бойни изкуства и стрелба, танцува, пее, кара мотори, язди коне, предпочита да се разхожда през нощта, скромен е и сигурно вече се напряга от толкова много внимание” – описание на актьора Калин Врачански /Камен от „Стъклен дом”/

„Е, трябва да има, не че не може, ако няма. То даже досега се е случвало, че все няма и не е проблем, защото и аз нямам. И не става така, че аз издържам някого, а едвам се държим двамата. Ето това е определението” – Луиза Григорова /Алекс от „Стъклен дом“/ в отговор на въпроса трябва ли мъжът да има пари.

„…сърцата ни се топят заради социалната му ангажираност и усещането за семеен уют, което напоследък витае около Бербатов. Ако не друго, очакваме тази година да го номинират за родител на годината.” – тооопли думи за Бербатов.

„Борисов е твърде стихиен и непредвидим, твърде волнодумен и анекдотичен…  В общественото съзнание Бойко Борисов изплува като легендарен юнак, а до него суетливо се навърта ковчежникът „глупак“ Дянков. Наричам го така не защото сам той е такъв, а защото медийният му образ е такъв…  „Синята коалиция“ изобщо не би могла да излезе с оферта за каквато и да било смислена промяна, така както е включена в управленския панаир на Бойко Борисов…  Борисов – ще използвам театрален термин, е синкретична маса човек. Той съвместява в себе си по зрелищен начин иначе несъвместими политически парчета…” –  отделни изречения от интервюто с Владислав Тодоров, доктор по философия на Пенсилванския университет, един от учредителите на „Демократи за силна България“ (ДСБ).

„Според мен човек трябва да прави точно това, което му се иска да прави, както чувства нещата. Трябва да взимаш решенията си със сърцето. Дори да сгрешиш фатално, поне знаеш, че си взел решението с цялото си сърце – така си го чувствал наистина и си се доверил на себе си.” – Станка Желева, дъщеря на Ж. Желев.

One thought on “Цитатчета от „Капитал“

  1. Калин Врачански досега къде се е крил? Аз на театър не ходя често, но изобщо пък не съм го чувала. А може да прави сто неща пичът!

Вашият коментар

