Сексът и градът 2

Сексът и градът винаги са били добра двойка.  Не така здрава, както сексът и селото, но без съмнение – реална и запомняща се🙂

Когато започна излъчването на тв сериала,  може би не осъзнавах пълноценно тази връзка, защото ми се стори скучно, глуповато, незабавно. А и главната актриса хич не е мой тип… След това обаче дали заради времето, което изтече, дали заради приятелките, които ме надъхваха, но отидох да гледам игралния филм.  И никак не ми хареса. Стори ми се пак скучен, глуповат и незабавен. А и този Тузар… ама изобщо не е мой тип!

Съзнанието се кове, докато е горещо. Затова се вливат толкова пари в реклама. Видях рекламата на Сексът и градът 2. Американците винаги са ме пленявали със способността си да манипулират и да правят трейлъри. И разбира се да правят звук! Никой не го прави като тях. Само звука от шляпането на кубинките в калта на Афганистан ми стига, за да го кажа.

И онзи ден гледах Сексът и градът 2. И се забавлявах, смях се от сърце и да, това е една добра комедия, където жените се виждат през сълзи от смях.  Освен това Пенелопе Круз – страхотна, както винаги,  и  всичко,  за което си мечтаят жените, е там, в този втори игрален филм.

…А мой тип е онзи с бялото було, дето ги посреща и ги разпределя в Абу Даби :))))))

 

3 thoughts on “Сексът и градът 2

  1. Напълно съм съгласна с теб Поли, с малката разлика , че пропуснах първата серия на игралния филм, но онзи ден гледах втората час и се смях от сърце, и както казваш и на мен Кари не ми е любимка още повече страшно впечатление ми направи как видимо е остаряла, времето не жали никой🙂 Но без да се замислям бих препоръчала филма на всеки които има нужда от малко разведряване и смях.

Вашият коментар

