Агент Солт

Току-що успях. В Созопол вървеше на лятното, но така и не стигнах до него. Анджелина Джоли как се премята, виси и стреля, не е нещо ново, но пък си я гледам с удоволствие в тези й роли, прави го добре. Времето ми мина бързо, почти не разбрах кога свърши филмът, въпреки че по време на завръзката, когато руснакът говореше, ми стана тягостно документално. С две думи – филмът става. Особено за една лятна вечер.

Замислих се обаче, че американците чрез такива филми като че ли си поддържат усещането за страх. От руснаците!? Все едно им липсва или пък продължава? Трудно ми е да схвана какво точно е обяснението. Може би необходимостта да имаш ярко изразен враг. Защото иначе животът е постен. От друга страна /не че съм гледала скоро нов руски филм, но пък сигурно щях да чуя, ако се беше появил такъв/, та от друга страна, руснаците си правят филми без да намесват много-много Америка. Болката им е друга, войната им е друга. А и като цяло врагът там е бил винаги съвсем различна категория. Не е толкова еднопластов и еднопланов, че да кажеш просто – американците. Винаги има и нещо друго, нещо допълнително, плюс самите себе си, естествено, самите те като враг.

Спомних си и това, че преди време, когато нашите телевизии пускаха руски филми, нямаше случай да не гледам руски филм и да не рева. Наистина нямаше. И странното е, че в момента, в който филмът започваше, бях готова да почна и аз. А сега какво? Реалити след реалити и простотия след простотия. Добре че бяха Мехмед и Инджи, че да си спася емоционалния баланс…

5 thoughts on “Агент Солт

  1. Хубав поглед върху киното и психологията🙂 и много прав. не минава и година без американски филм, в който да не е вкарана дежурната тема за лошите руснаци.
    Относно филма обаче не съм на това мнение. Според мен беше недоизмислен, абсолютно нереалистичен, Джони няма място там, не е за тази роля. Най й отиват психологически трилъри, така си мисля.
    Поздрави!

  2. Не ме упреквай, скъса ме от майтап.Какво да правя.? Любопитство, какво правя , сърди се…Искам самота, за да си събера ума и да не греша спрямо теб- а то гълчава.Ровичкат ми чантата, разбрах че и паролата на бръмбарчето ми е хакнал малкия-екшън.Докато се усетя и ме хлъзнали в нещо.

  3. weasell, не знам за психологическите трилъри и Джоли, може би си права, но в екшъните също я бива и е добре, защото не са много известните имена на жени-актриси, които стрелят така🙂 Поздрави и на теб!

  4. lilia, нищо не разбрах от коментара. а да кажеш, че не се постарах – постарах се! Поне пет пъти го прочетох! Ама… пак нищо!

  5. Hollywood produlzava da eksploatira temata za Rusia kato osnoven vrag. Osven tova e po-bezopasno i ne namesva religia. Osven tova pravi reklama na Rusia. Ne mislia che rusnacite se surdiat mnogo mnogo.
    Angelina Jolie si e izbrala takova ekranno prisustvie i go poddurza. Niama da vzeme na durti godini da si smenia imija.
    Shto da se habi da stroi neshto novo i moje bi stoinostno kato veche go e postroila. kato gledam prihodite ot filmite i mai che horata gi haresvat. Ne vsichki, no kato s chalgata, bez neia iavno ne moze.

Вашият коментар

