Джак и Джил срещу света

Тази събота сутрин на това попаднах. Комедия по Диема 2. Поне така пишеше в инфото. Първо се заслушах, докато си правех кафе – репликите ми прозвучаха смислено🙂 После се загледах. С идеята да видя нещо забавно, с което да почне уикенда, или поне нещо женско, от онези, които дават по женските канали. Само че се оказа странна комедия. Нямаше нищо смешно. По средата и към края ревах.  А по едно време търчах да търся химикал, защото зеленото тефтерче винаги ми е под ръка, но химикалките… те са разхвърляни навсякъде из стаите.

Не успях да запиша всичко, ама запомних това-онова. Е, филмът не блести с кой знае какво, но съм забелязала, че когато очакванията са почти никакви и изведнъж бъдат надхвърлени, възторгът е налице. А какво ни трябва повече от един възторг за начало на уикенда? Може би само няколко смислени реплики… Като тези, които запомних:

Понякога животът хвърля топката към теб, ти я следиш, мислиш, че ще я хванеш, обаче я изпускаш.

Една от ценностите е несъвършена. Щастието не е материално, то е емоция и не може да се преследва. Затова – не преследвайте щастието!

Трябват ни 5000 стикера. С надпис „ТЪПО“.

По-приятно за шефа е, ако се преструваш, че харесваш работата си.

Ние сме боклукчии! Продаваме боклуци! Искаше ми се поне веднъж да кажа истината!

Родена съм на остров. Островът на сърцето. Заобиколен с океан от интуиция. Всяка сутрин хладен бриз отвява всички закостенели мисли и глупави идеи.

🙂

http://www.imdb.com/title/tt0475252/


4 thoughts on “Джак и Джил срещу света

  1. Един мой колега ми каза за този филм, даде ми го и аз го гледах. И запомних същите реплики, абсолютно същите. На мен ми беше тъжно, много тъжно. И аз искам ПОНЕ ВЕДНЪЖ ДА КАЖА ИСТИНАТА!!!

  2. Да, Ирис, колко често продаваме боклуци, вместо истината… Но то е, защото тя се продава много по-трудно, много по-скъпа е и много по-непопулярна. Нея никой не я рекламира, не се влагат нито средства, нито сили, нито сърце за едната гола истина. И въпреки това, както всички добре знаем, тя сама си намира пътечката. Не че е успокояващо за нас, боклукчиите, но пък можем да се постараем. поне малко.

Вашият коментар

