На Гигов дъщерята, на Петко жената, на Крум и Динев…

Вярно е, че излиза малко като… „да позлобеем, понеже друго не ни остава“, малко като да си изпросиш въпросчето: „нещо лично, а?“, но пък циркът продължава, какво ни пречи да си го коментираме?  То от една страна, както каза нашата счетоводителка на рождения си ден:  „Днеска нещо не ми е ден“,  и аз да кажа, че ако прозвуча по-грубичко, то е защото отдавна нещо не ми е ден за такива тв блясъци! От друга страна пък винаги ми се е отдавало да попадам случайно на случайно попадналите, та как да се сдържиш после?! Как!

Ето онзи ден попадам на Крум на жена му. И тя отчаяна съпруга и тя на екран, и тя тв звезда и тя ще се снима на корица и изобщо само като се сетя какво ни чака… просто ми се плаче!  Поредната фотосесия!  А колежката разправя, че била мнооого хубава, сладка, симпатична… И две близначета си имат с Крум… И хич не им личи, че тя е толкова младичка, щото и той младолик…

какво става? а? аз ли нещо превъртях?

Росен Петров поканил Антония Първанова да й видим акъла в ефир, да й каже : „А пък аз помислих, че са ви наградили, защото предадохте другарчето си… хахахаха!“, а тя си мисли, че насериозно я поканили, че наистина я уважаваме и наистина се гордеем, че европарламентът й връчил награда“ евродепутат на годината“ в категория здравеопазване. В коя категория? Моля? Сигурно се е прибрала вкъщи доволна след предаването.

Попаднах тази вечер и на друга „личност“, от която вече ми се драйфа. Дъщерята на Силвия Кацарова. Айде стига толкова, то бива-бива, ама …

Луда работа! Комедия не, ами цяла трагикомедия от напъни и зорове, от дъщери, жени, приятелки, все добри и хубави, все стават. И за всичко стават. За всич-ко.

Вашият коментар

