Христо Мутафчиев

Понякога се случва така, че дори една среща в живота си да си имал с някого, тя ти е напълно достатъчна, за да пишеш за него. Блазе на хората, които постигат това. Христо Мутафчиев, за мен, е от тях. Срещнах се само веднъж с него, правих интервю по повод участието му като рекламно лице в рекламна кампания за СИБанк. Сигурно си я спомняте онази реклама с третата му жена…   И се впечатлих. От енергията, която едва удържаше и всеотдайността, с която даде интервюто. Не се случва често. Има хора, които дават интервю като се свиват и гледат подозрително, все едно всеки момент ще извадиш пищов и ще ги гръмнеш. Има и такива, които толкова преиграват, че ти се повдига след срещата.

В кабинета си в Съюза на артистите, чиито прозорци гледат към парламента, Христо ми изигра цял спектакъл, за да ми покаже истинското си отношение към действителността, към това, което е принуден да прави и това, което му идва отвътре.  Много неща не написах в интервюто, защото за списанието, за което го правех, бяха важни по-скоро подробностите около рекламните кампании, но си тръгнах доволна, удовлетворена и си спомням, че после имах среща с един приятел, който остана доста разочарован, защото през цялото време му говорех за Христо Мутафчиев. Но нямах избор. Бях завладяна.

Стискам палци и се надявам, че енергията и силата за живот, която притежава Христо Мутафчиев ще са напълно достатъчни, за да продължи да ни завладява. Не искам да има последици, не искам истинските хора, отдадените, да живеят непълноценно и да ни лишат от присъствието си.

Това са реплики на Христо Мутафчиев, части от интервюто ми с него, публикувано в сп. Сайн Кафе преди 3 години може би.

„… хората ме свързват с амбиция, с наглост дори, с енергичност. Аз съм много енергичен наистина, сменям себе си и в собствения си живот, не се страхувам да сменям позициите си, посоките си и сигурно това са търсили.“

„В крайна сметка за един актьор рекламата е средство за печелене на пари, а после е и славата, която може да му донесе. Но при мен нещата стоят така, че ако не ми хареса идеята, ако не ми допаднат отношенията с хората, с които работя, не се съгласявам. Защото съм се убедил, че когато правя компромиси, винаги съжалявам. Аз не съм имал неуспешни реклами и това се дължи именно на факта, че не съм правил компромиси.“

„Аз мисля, че човек в себе си има едно чекмедже, което отваря и вади оттам такава информация, каквато му е нужна за различните ситуации, такава, каквато може да присъедини към мига и да я облече в материя. Много пъти съм се изненадвал от излезли от мен реакции. Защото аз ги изкарвам сам от себе си, но понякога ме стряскат. Именно това вкарвам и в работата си в рекламата. Разбира се, там трябва да съм по-светъл.“

„Сигурен съм и не бъркам кога да се захвана с реклама. Когато го направя, съм сигурен, че ще се справя. Аз правя това, което мога, а не това, което не мога. Затова има хора, които не ме харесват, но аз не искам да се харесам на всички.“

2 thoughts on “Христо Мутафчиев

  1. zdravei ico az sa6o polu4ih insult predi 9 meseca sa6o kato teb nemoga da dvija levi krainici iskam da govorq s teb na 42 godini sam tova e skypeto mi dimitar_marashev svarji se s men

Вашият коментар

