Има ли слабохарактерни ? А фройдисти ?;)

Като написах публикацията за другия блог „Хора и улици“, потърсих песента, от която ми хрумна това заглавие и попаднах на клип с кадри от филма „Отклонение“.  Песента е към филма „Момчето си отива“, но аз стигнах до „Отклонение“.  И реших да го изгледам. Гледала съм го отдавна, спомних си основната нишка, обаче специално тази дискусия за любовта, която е почти в началото на филма, изобщо не я помнех и ме зарадва много.  Зарадва ме някак си пълноценно – хем се смях, хем ми стана интересно и реших да я отделя за блога, да речем като част от серията ми „любими филмови моменти„.  Супер е просто! Социалистически класово разпалени студенти! Обаче любовта разбива на пух и прах всичко – строеве, класи, възрасти, оратори, мечтатели, идеалисти… Чудя се къде да сложа слабохарактерните ?!? И фройдистите ?

Видеото тукwww.storyfilm.blogspot.com/2010/11/blog-post_07.html

Вашият коментар

