Преди час в мола видях Дядо Коледа

Не беше дядо, но пък със сигурност беше Коледа. Имаше червен костюм с бяла брада, островръха шапка с пискюл, колан през корема и корем – не много голям. Докато идвашe към мен, си придърпваше мустака и ми мина през ума, че може и да го познавам🙂 Нямаше чувал и май единият крак го наболяваше, защото ми се стори, че понакуцва :))) Може би съвсем леко, но ми стана смешно…

Тъкмо, когато щяхме да се разминем, едно дете изтича напред и… цялото внимание на „дядо“ Коледа отиде за него. Както и моето. Защото детето толкова се зарадва, че дядо Коледа спря да накуцва и взе да му говори нещо. И си помислих, че колкото и очевидно да е нещо, всичко зависи от очите, които го гледат. Само те си виждат каквото си искат и никой не може да им попречи да видят точно това. И колко хубаво,  че е така!

А онзи ден в мола видях Киро Скалата. И може би съвсем леко, но ми  стана смешно :)))) 

3 thoughts on “Преди час в мола видях Дядо Коледа

Вашият коментар

