Зърната на гърдите им ;)

Хрумна ми идея! Вместо зърна на гърдите, фолкпевиците да си сложат камъни Сваровски!!!

Не НА зърната, а ВМЕСТО!

Тази идея ми се роди, докато гледах репортаж по телевизията за коледното пазаруване. Дълго и напоително се редуваха един поп, анкетирани граждани и анкетирани собственици/управители/продавачи на магазини, като всички обясняваха неясно и объркано нещо, от което аз нищо не разбрах. Има ли повишение на цените, има ли коледно намаление, да пазаруваме ли, да не пазаруваме ли, грях ли е, не е ли, кока-кола ли е, Рождество ли е… Пълен хаос!  И изведнъж – хоп! Хит се бил явил. Хладилник с инкрустирани изкуствени камъни! Връзвал се с подобна пералня, а най-вече впечатлявал фолкпевиците. Хахаха!

На същия този продавач, който съобщи новината за хитовия хладилник, преди това му  бяха изрязали другите реплики и щом се появеше на екран, само повтаряше „3D телевизор“, „камера за 3D любителско заснемане“ и“3D“.  Ще си каже човек, че по-як коледен подарък от 3D телевизор няма. Да, ама не! Най-якият бил тоя хладилник.

И тогава на мен спонтанно ми хрумна това със зърната на гърдите и камъните Сваровски.  Раждането на идеята може да се дължи и на факта, че предишната нощ почти през цялотго време сънувах циците на Андреа, понеже точно преди да заспя попаднах на онова изпълнение на Андреа и Галена от концерта пред Храм-паметника „Ал.Невски“, където двете само дето не се изчукаха на сцената, като на едното зърно на Андреа имаше нещо като капачка, а другата й гърда свободно се развяваше, докато Галена напористо се извиваше отгоре й и периодично я опипваше и натискаше… И после иди, че спи! При това не съм мъж. Ами ако бях?????

Ето така се раждат добрите идеи, които, както казва слоганът на една добра марка – живеят вечно!

;)))

One thought on “Зърната на гърдите им ;)

Вашият коментар

