Аз съм за Влади Люцканов

Владимир Люцканов е режисьор и продуцент на „Умно село“, предаването по БНТ, от което можеш да научиш нещо интересно, да чуеш нещо умно и да ти стане по-смислен живота. Ако беше по БТВ или Нова, може би щяха да го рекламират, и повече хора да го гледат. А може би повече хора гледат само определени неща, не знам. Така или иначе отдавна ми харесва какво прави Владимир Люцканов. Още от онова време, когато беше бате Влади, излизаше на екран и водеше „Измислици-премислици“ – страхотната поредица, в която ни представяше чудни истории и приказки, разказани различно и искрено. Сега, когато случайно попадам на „Умно село“, защото все така става – случайно, оставам с удоволствие докрай. Днес останах и слушах Валери Петров. И не че съм забравяла, но пак си припомних, че освен пари и молове, има и стихове. Че професионализмът е търсене на съвършенството. Самото търсене на това непостижимо съвършенство ни прави професионалисти. Припомних си –

Впрочем ти чувстваш навярно промяната,
тайно настъпила в мене:
тъй е – усещам се, сякаш съм пяната,
чезнеща с леко шумене,

сякаш съм блясъка, сякаш съм крясъка,
идещ от ятото бяло,
сякаш съм чисто кристалче от пясъка,
лепнещ по твоето тяло.

 

Вашият коментар

