Алкохолни изпарения

След унищожаващото забавление на площада с Ахат, на което слава богу не присъствах, вече всичко може да  се очаква от нас. Винаги съм се чудела защо само българската представа за посрещане на нова година е различна. Цял свят празнува, а ние гледаме Дилма Русев и Ахат!?!  По-добре да ни бяха пуснали пет-шест пъти фойерверките в Лондон, в Хонконг, в Сидни, отколкото това.

И искам да кажа, че от комици вече не ми е смешно. Ама наистина. Почвам да се страхувам, че няма да мога да се смея повече. То бива комици, ама това нашето…

И не съм чакала да ме ЗАБАВЛЯВА  телевизията, ако това ще каже някой, дори напротив – натанцувах се, ама имаше един телевизор на стената, та от време на време се виждаше какво се сменя и най-често се сменяше Христо Гърбов с Любо Нейков.

Ето днес вече ми стана забавно.

Седнах си на диванчето, вдигнах си краченцата, отпуснах душата, за да се излеят спокойно алкохолните изпарения и изведнъж… Цветанка Ризова и Марта Вачкова. Как да не се влюбиш в потресаващия им чар и да не се заслушаш? Как? Цветанка моли Марта да каже кой е любимия й политик, най-добрия според нея, а Марта казва, че всъщност е Иван Костов. Обаче – продължава тя – той май не знае. Не знае ли? – пита Ризова – А аз мислех, че си ви познава поименно… Хахахаха! Колко забавно предаване!

После попадам на „Космически забивки“, филм с анимационни герои и истинския Майкъл Джордан. И ми става добре. Най-накрая. Защото там един нарече Майкъл Джордан „Ваше въздушество!“ и аз за кой ли път се сетих, че не е важно да правиш планове, а да правиш онова, което можеш. Майкъл Джордан е толкова добър, че докато го гледах, си мислех, че талантът разбива масови представи. Да… Например тази, че за да си добър баскетболист, трябва да си много висок…

Половин час преди 12 (в новогодишната нощ), решихме да си пускаме любимите песни. Независимо какъв жанр и от кое време. Всеки трябваше да си каже песента и да я чуем. Настъпи леко объркване, не е лесно да посочиш само едно нещо, независимо какво е то – хората сме широкоъгълни :))) Човекът, който даде идеята, каза – „Добре де, дайте шанс на някоя песен да избута с лакти другите, все има такава!“ Така направихме и слушахме страхотна музика! Чухме и Queen с Фреди – най-раздващият се, невероятен…

Love of my life, I was born to love you, Bohemian Rhapsody, I want to break free…  :)

 

 

 

 

4 thoughts on “Алкохолни изпарения

  1. Za mnogo Godini!
    Che komicite ne sa smeshni, ama nikak daze, beshe iasno otdavna, doobre che nai-posle nikoi go kaza cherno na bialo.🙂

    Kakto vinagi tocho v desetkata!Bravo Poli!

  2. Хахаха!!! От комици вече не ми е смешно – това е велик лаф!!! Да-а-а!!! Точно така!!! Супер! Както и това, че не трябва да правиш планове, а да правиш онова, което можеш! Моята сестричка ми оправи настроението за днес! Много готин пост! Целувам те!

Вашият коментар

