Вид, размер, дължина и …

доволна ли съм била.

В това била цялата работа. За това се борели жените след първия 8-ми март. Да са доволни. Да им приляга и вида, и размера, и дължината. На всичко. Не само на … Прозрението не е голямо, но си го бива. В живота много често нещата са елементарни, достигащи до едната чалга. Някои го карат така през цялото време, други го прозряват внезапно, а трети редуват класика, чалга, рап… Зависи. Колко ще са доволни после.

Понякога ми се иска да съм животно. Да си пробвам бързината, инстинкта за съхранение, жестокостта, да оцелявам в прериите, джунглите, на Антарктида, да убивам антилопи като ги гоня, настигам и захапвам за гърлото или да раждам насред тревите, без да има кой да пререже пъпната ми връв, освен самата аз. Иска ми се да разбера смисъла на тоя ред, ако изобщо има ред, на това подреденото, в което си мислим, че живеем и не правим нищо неправено досега.

 

 

One thought on “Вид, размер, дължина и …

  1. Pingback: Вид, размер, дължина и … | Bulgarian Blog

Вашият коментар

