Все пак и аз…

… се впечатлявам от някои неща…

Например от словосъчетанието, дадено по адрес на Теди Кацарова – „очарователната гласовитка“! Хахаха! Как да останеш безразличен?! Нестихващ е подемът на журналистическата изобретателност, какво ли няма да прочетем и да чуем по тези наши земи… Очарователна – очарователна, гласовитка – гласовитка, ама как да победи майка си, как?

Съвсем друго е с Бойко Борисов. Той ме впечатлява непрекъснато. Харесва ми заснет на големи, едностранични цветни снимки, в движение, с изявен релеф. Харесва ми особено напоследък, когато се завъртя в конкуренция с Бербатов и вестниците го публикуват в размах. Чудя му се на Бербатов къде е тръгнал с тая мършава фигура да се състезава с нашия премиер, чудя му се наистина! Но подозирам, че той самият не предполага за това състезание… Като пълнолетен гражданин, ако нещо изобщо зависи от мен, предлагам на Бойко Борисов да остане само на пистата за най-добър спортист, като великодушно отстъпи от пистата за художник. Все пак…

Другото нещо, което ме впечатли, са психолозите, които най-сетне разкриха, че профила на подпалвача на коли в София не съвпада с профила на пиромана. Щото аз така си мислех от самото начало, но изчаквах и психолозите да се произнесат. Все пак…

Прочетох едно също впечатляващо заглавие, което според мен е сбъркано. Пишеше „Цените се топят по Коледа“, но вероятно са искали да напишат „Парите се топят по Коледа“. Все пак читателят най-добре знае кое наистина се топи…

Един италианец написал книга по повод на факта /???/, че 70% от жените и мъжете изневеряват. Това го възприех почти като новина.  Когато процентите достигнат 100, без да ги надхвърлят, и аз ще напиша книга. Но ако случайно попадна сред анкетираните, смятам да дам повече от един отговор. За по-сигурно.

Накрая искам да си призная, че дори аз, която обикновено тая големи очаквания, не очаквах такъв напор от български сериали! Просто не смогвам да ги следя. Вече дори не знам какво изпускам, какво губя, на кой канал съм… Сезонът на българските сериали не само ме впечатлява, но започва и леко да ме подлудява. Каква е тази отприщена производителност?!  Какви хора са тези Халваджиян и Митовски?! Нечовеци! Дойде ми в повече и една сцена, която обхвана целия екран на тв-то ми в най-гледаното вечерно-семейно време – 20.20 ч. в неделя. Сцената с Милото, застанал разкрачен, който дърпа рязко хавлията си и открива слабините си пред клекнала проститутка, която от своя страна трябва да си свърши, по думите му, работата…

Вашият коментар

