Откраднаха ми пижамата!!!

Някъде сред въпросите, които задавах, сред питанията защо е законно за едни да вземат големи бонуси, а други – малки или никакви и защо изведнъж някои намесиха думата „морал“, как така се сетиха, че имало и такова нещо, се затри публикацията ми. Публикацията ми с тези въпроси.

Странно наистина!

Досега не ми се беше случвало да ми изчезне публикация и съм доста озадачена. Първоначално помислих, че се е бъгнал блога, че е временно неоткриваема, непоказваема, обаче така и не се появи. Просто няма такава публикация. Почувствах се направо ограбена.

Все едно някой ми открадна пижамата.

Много си обичам пижамата. Може и да имам двеста пижами, нощници, гащетки, потничета и раздърпани тениски, с които спя, но конкретната дрешка, с кято възнамерявам да си легна, ми е ОСОБЕНО СКЪПА. И МНОГО МРАЗЯ ДА НЕ Я ОТКРИВАМ!

Така че, ако някой ми е взел пижамата, моля да си ми я върне. МНОГО МОЛЯ!

Засега ще си мисля, че блогът се е бъгнал. Няма да навлизам в дълбокомъдрени заключения, да правя нездравословни недемократични и словонесвободни изводи.

Обаче ще ми е малко по-трудно да спя…

Вашият коментар

