Любов и ЦСКА

Попаднах на един въпросник, на който съм отговаряла преди 9 години! Някак си автоматично реших да отговоря пак, без да съм чела отговорите от тогава, за да разбера…. Всъщност какво да разбера? Уж в какво съм се променила. А се оказа, че разбрах в какво не съм. От 21 въпроса имам съвпад само в отговорите на 3 от тях: на кой отбор съм привърженик, коя е най-голямата ми слабост и кое е нещото, безвъзвратно загубено, което бих си върнала.

Това е положението!

Странно, но наистина не разбрах, дали за 9 години съм се променила. Въпреки различните отговори на другите 19 въпроса.

Все пак съм останала вярна на най-голямата си слабост, а това едва ли значи, че съм мръднала кой знае накъде… За отбора вече няма как да е другояче. Там нещата са ясни. Или-или. Достатъчно дразнители насърчават постоянното привърженичество. Пък и това се предава по наследство.

За безвъзвратно загубеното нещо също е обяснимо. Малко неща са безвъзвратни. Едно от тях е животът. Как да не си постоянен в този отговор?!

Така че… Май всичко е ясно. Всичко тече, но нищо не се променя. Оставаме си същите. Непреодолимо е. Но отговарянето си беше забавно. Някои въпроси спонтанно произнасях на глас и изненадващо получавах отговори от сина ми. „Най-голямата заблуда?“ – измрънквам под носа си. „Щастието!“ – извиква той. Боже! „Последният получен подарък?“ – продължавам да чета. „Ей тия бисквити“ – сочи ми той кутийката, която наистина бях получила предишния ден като подарък. „Любимо питие?“ „Мартини, мартини, мартини…“ – повтаря без да спира. „Всъщност не знам“ – казвам аз – и червеното вино става, и бирата, и… „Абе пиши ги всичките“ – прекъсва ме той…

„Кой филм много напомня начина ви на живот?“ – вече сериозно убедена, че няма да получа отговор, произнасям отчетливо. И получавам светкавичен отговор: „Приятели“!

Ужас! Това дете откъде знае тези отговори… Притесни ме само първият му отговор за щастието. И този – „Заспивам със…“, където той буквално изкрещя: „С кравичката!“

Наистина ли заспивам с кравичка????? Не мога да повярвам!

После казвам силно: „Е, само от ляво, отдясно е… нали знаеш – ба-ща тиииииииииииииии!

 

 

Вашият коментар

