Не харесвам

Тези дни, вероятно вследствие на земетресението, виждам чашата наполовина празна, а не обратното. Т.нар. „лайкване“, колкото и да го отработвах напоследък, ми се отдава трудно и дори ме дразни. Много неща НЕ ми харесаха…

Лиляна Павлова да не е станала бодигард на Бойко? Вече ми омръзна от нейната загладена физиономия. Не ми хареса репликата й, че природата ги срутила /пострадали сгради по време на земетресението/, а те сега да ги възстановяват… Макар че имаше предвид незаконни строежи, репликата прозвуча ужасно глупаво и неуместно.

Не ми хареса идеята с полицаите с мегафони, които да съобщават по коя скала е трусът; смешният ескорт от мотоциклети на абитуриентите; загубата на ЦСКА, на Софи Маринова, на волейболистите от Аржентина; не ми хареса, че пред блока пак е пълно с хартии, пликове и боклуци, въпреки онзи един ден; не ми хареса, че мост се срути, река преля, репортери показаха фургони на хора, чиито къщи са наводнени, несъпричастно; не ми хареса, че стресът от земетресението не се отчете по нито една скала, безсънието по нито един критерий и всичко си продължи, защото така трябва, да сме свиквали…

Не ми хареса „Бабата, която хранеше котките“ за изпит в 7-ми клас. Десетредовото описание на блокове трудно концентрира ум в спокойно състояние, а какво остава в състояние на изпитна обстановка.

Нещо като че ли не ми харесва и преждевременното отзоваване на Уорлик…

 

Вашият коментар

