Европейски футболно-сексуални неволи или по какво си/не си падам

Седя си аз, гледам си Ирландия-Испания, малко се разсейвам, но после пак се вторачвам в телевизора. Ирландците ми изглеждат физически силни, но играта им не се получава. Испания вкарват гол почти веднага, а този на Давид Силва ме впечатлява. Забелязала съм, че талантът винаги си проличава с едно такова изящество, като рисунък все едно, един такъв фин майсторлък, финес на докосванията и атака точно навреме. И докато си мисля на ум, ми се подрежда в главата, че онова, което не ми харесва във футбола е почти същото като това, по което не си падам в… секса!

1. Не си падам по гол в първите 10 минути;

2. Не ми харесват дългите разигравания;

3. Само с точни пасове не става, трябва и въображение;

4. Само атрактивна игра не може, трябва и техника;

5. Харесват ми ъгловите удари.

6. Някои голове се признават и от засада, но по-добре – не!

7. Дузпата си е …наказателен удар, който и да я бие!

8. Не си падам по измислените продължения, принудителните смени и симулациите…

9. Падам си по титулярите, макар че не случайно има резерви…

10. 1:0 за 90 минути е ужасен резултат!

В мача, който гледам обаче, 4:0  е още по-ужасен. За ирландците.

Вашият коментар

