Standard

Изгубена

Ако се загубя в този град и не открия пътя не, защото не мога, а защото не искам; ако прашната, легнала ниско горещина ме забули; ако вече не успея да намеря и пътечка, по която да ми се върви; ако спра да опитвам да се приближавам; ако нямам сили да се насиля да те търся, чакам и желая; ако и насила вече не се получава…
Някой ще ме потърси ли из лепкавите жълти улици на този град? Някой ще ми освети ли пътя? Ще ми даде ли смисъл да поискам да вървя? Ще ме намери ли, ще ме почака ли, ще ме желае ли? Ще се приближи ли до мен или дори няма да опита???

Вашият коментар

