Архангеловден / Believe in?

Днес, на Архангеловден, нито едно облаче нямаше на небето! Чисто синьо, без нищо, за което да се хванеш, на което да се залюлее погледът ти. Като е изгряло това слънце, като е светнало в прозореца, влиза в очите, вре се в тях, търси си белята… Студено било, листата се вдигали от земята и се трупали на купчини покрай тротоарите… Българската църква сега е без патриарх… Харесвам тази дума – патриарх… Щяло да вали сняг… по планините и в Ню Йорк … „Обама е пич, аз съм за него!“ – заяви изведнъж синът ми онзи ден. А пък аз така и не разбрах какво точно означава да си пич… Явно има недостиг на пичове… Св. Архангел Михаил бил душевадчик – отделял душата на човек от тялото му… А ако душата се е отделила сама? Ако е избягала, ако е продадена? Какво ще отдели Св.Архангел Михаил тогава? А мъртвите са си мъртви… Не разбирам също как точно Светия Дух ще избере новия български патриарх… как ще просветли пътя на избора… Не знам, дали съм по-малко вярваща от всички онези, събрали се на поклонението днес в храм-паметника… 6 милиарда са твърде-твърде малко за страна като Америка, но на мен ми прозвучаха твърде-твърде много за предизборна кампания. Believe in America… А ние в какво вярваме?

Вашият коментар

